luni, 8 iulie 2013

Rugaciune pentru prosperitate

Rugăciune pentru Prosperitate

 
 
 
 
 
 
6 Voturi

praying_handsAfirmaţii pentru Prosperitate .A se citi cu voce tare timp de 30 de zile!
Eu SUNT sursa tuturor bogăţiilor
Eu SUNT bogat(ă) şi am idei creative
Mintea mea abundă de gânduri noi, originale, inspirate
Ceea ce am de oferit este unic şi lumea o doreşte
Valoarea mea este infinită
Ceea ce lumea are nevoie şi doreşte, eu sunt gata să fac şi să dau
Ceea ce lumea are nevoie şi doreşte, eu recunosc şi îndeplinesc
Recompensa minţii mele este fără obstacole şi limite
Nimic nu poate sta în calea creativităţii mele inspirate
Energia puterii pline de viaţă a lui Dumnezeu învinge orice obstacol şi revarsă în lume, binecuvântări şi prosperitate tuturor, şi totul prin mine
Eu radiez binecuvântări, eu radiez creativitate, eu radiez prosperitate, eu radiez servicii pline de iubire
Eu radiez Bucurie, Frumos, Pace, Înţelepciune şi Putere
Umanitatea mă caută şi mă recompensează
Eu SUNT iubit(ă) de către lume
Eu SUNT dorit(ă) oriunde merg
Eu SUNT apreciat(ă)
Ceea ce am de oferit este mult dorit
Ceea ce am de oferit îmi aduce o recompensă bogată
Prin viziunea mea, lumea este binecuvântată
Prin gândirea mea clară şi scopul ferm, noi valori minunate încep să se manifeste
Viziunea mea este ca şi viziunea celor viteji
Credinţa mea este ca şi credinţa celor neînvinşi
Puterea mea de a realiza este nelimitată
Eu, în Sursa mea desăvârşită, sunt toată bogăţia, toată puterea, toată productivitatea
Eu, “NUMELE TĂU” declar libertatea mea financiară, ACUM şi de acum încolo pentru totdeauna!
Şi eu las ca aşa să fie.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu