miercuri, 15 iunie 2016

Ochi – Astigmatism – Cauzele subtile ale bolilor

Probleme ale Ochilor – Astigmatism – Cauzele subtile ale imbolnavirii

a449Astigmatismul este un defect al curburii corneei sau a cristalului. Curbura verticala a corneei este mai accentuata decat cea orizontala sau invers. Este ca si cum as vedea printr-o oglinda care deformeaza. Aceasta afectiune denota, in general, o frica de a ma privi in fata, asa cum sunt. O proasta coordonare a ochilor poate insemna faptul ca felul meu de a actiona si gandurile mele sunt in dezacord cu cei din jurul meu, producand astfel conflicte interioare. Vreau sa imi creez o realitate diferita si incerc sa ma eliberez de influenta parintilor mei sau a altcuiva, influenta, pe care o consider abuziva. Fiind de multe ori confruntat cu furia sau cu fricile mele din copilarie, ochii mei au pastrat o expresie de spaima si muschii din jurul lor au ramas in stare de soc. Ochii mei sunt iritati si ceea ce vad in interiorul meu sau in exterior, ma irita. Viziunea mea asupra unei lumi ideale este foarte departe de realitate si prefer sa nu vad si sa nu ii cunosc toate detaliile. Daca, de exemplu, mi-am idealizat tatal si imi dau seama ca realitatea este cu totul alta, refuz sa fiu ca el. Am o atitudine care spune „o sa ma descurc singur”. Simt dispret fata de mine insumi si fata de ceilalti. Le atribui oamenilor etichete, foarte usor. Acest lucru face dificile relatiile mele cu ceilalti, mai ales cu partenerul meu, deoarece pastrez o distanta fata de el. Ma simt umilit. Vreau sa pastrez totul in mine, sa nu las sa se vada suferinta mea interioara. Prefer sa indur totul, chiar daca este foarte greu si trebuie sa deformez realitatea pentru ca aceasta sa fie suportabila. Vreau sa trec sub tacere cicatricile emotionale pe care le port.
Astigmatismul poate fi, de asemenea, rezultatul unei curiozitati mari. Nevoia mea nastavilita de a vedea totul, mi-a „uzat” ochii. Corpul meu imi spune sa imi acord timpul necesar pentru a aprecia lucrurile. Acest lucru poate insemna faptul ca ar fi bine sa recunosc adevarata frumusete din mine, fiinta minunata care sunt.
Accept faptul ca sunt capabil sa imi asum din plin ceea ce sunt, sa fiu in contact cu sentimentele mele profunde. Accept iubirea fiind deschis fata de mine insumi si imi manifest aceasta iubire si fata de ceilalti. Vreau sa vad adevarul, fiind capabil sa primesc intr-un mod ordonat mesajele trimise de vocea mea interioara. Astfel voi putea sa imi analizez viata, intr-un mod limpede.
Afirmatie
„Imi propun sa imi vad propria frumusete si propria maretie”.
(Astigmatismul este o tulburare a „eului”. Teama de a-ti privi sinele asa cum este.)
Cristale
Fluorita, smarald.
(Sursa – Louise L.Hay, dr. Jacques Martel)
Sa va fie de folos!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu